Dagarna som har gått

För snart en vecka sedan var det julafton och imorgon är det nyårsafton. Då ska jag förhoppningsvis fira in det nya året med Salakusinerna.

Igår åkte jag till några andra kusiner på Sagan om ringenmaraton, fast jag tröttnade efter en timme. Då gick jag på en promenad med min faster, spelade lite N64 och åkte till Thuns. Klockan tolv hade de sett färdigt på filmerna. vi kom dit klockan tio.

De tidigare dagarna har jag träffat några andra kusiner. De kom på julafton och åkte hem på juldagenskväll. Kvar stannade en liten pojke för att barnvaktas. 

I julklapp fick jag Cluedo som vi spelade när vi hade spelkväll med närmaste grannarna. Gissa vem som vann?
 Efter det spelade vi Pictionary, jag och pappa i ett lag. Nu får ni gissa igen vem som vann =D  
 Det blev inte lika stor vinst den här gången som när jag, Linus, Carro och Micke körde. Jag och Carro i ett lag, ni kanske minns hur det gick då. Om ni inte gör det så får ni en påminnelse och jag får en sur kommentar.
 Jag och Carro vann som sagt och de andra fick slå tärningen två gånger xD

Något spel som jag inte är lika bra på är frågespelen. Jag blir så sur på de, antingen är de alldeles för lätta då man väljer att spela barnfrågespel. Så då spelar man normalt istället och då blir det för svårt. så mna kan nästan aldrig svaren på frågorna.

Dagens fråga:
Vilket spel tycker du är roligast?


Det var rimfrost på träden och isen hade lagt sig. Jag och Bettan
gick ut på isen i Almunge under våran kalla vinterpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0