Pyssliga jag

Tänkte ladda in lite bilder på det som jag har gjort de senaste dagarna. 
 Till en början blir det bilder på necessären som jag gjorde på slöjden. Jag är riktigt nöjde med den. Ni vet väl att jag gillar det där prickiga tyget? Och har det på min sminkväska också. På den ena sidan inspirerades jag av Super Mario och låten Zvampen.

Som terminsuppgift det här året var det att göra en necessär. Man skulle dekorera den om man vill nå ett högre betyg, vilket alla villeMed inspiration från Super Mario och låten Zvampen blev den ena sidan dekorerad så här.Insidan blev helprickig på ena sidan och fickan prickig på andra.

Eftersom det börjar närma sig jul har jag även tillverkat några julkort. Dock få ni inte se de på nära håll ifall ni skulle få de av mig. Ni får se min lilla pysselhörna som jag har för tillfället. Jag kom nämligen på att jag kunde lägga upp alla mina pysselgrejer på ett bord i ett rum som vi aldrig använder. Nu slipper jag plocka undan på soffbordet varje gång vi ska äta =D

En översiktsbild över julkorten som jag har gjort hittils och pysselbordet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0