Begravning

Idag har jag varit på begravningen av min kära kusin Martin Morhed. Som dog den 17 november endast 26 år gammal.
 Det är orättvist att vissa ska bli sjuka och sen bara dö så tidigt :(
 Det var en fin gudstjänst med fint tal.

Jag minns när vi satt på tåget till Jiinigi, Martin mde Kalle Ankas pocket och en STOR godispåse. Då menar jag stor, flera kg godis. Jag kommer aldrig glömma min käraste kusin.
 En gång spelade vi pictionary. Han spelade tillsammans med min brorsa. Då satte han upp kortet så att brorsan såg vad det var :P Senare kom det upp ett korte där det stod fuskare. Då ritade alla pilar som pekade mot honom.

Vila i frid och ha det bra där uppe tillsammans med din farmor, farfar och alla andra.
Jag kommer alltid ha kvar mina goda minnen av dig, med en fin plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Veroniqa

Hej Sofia



Jag känner inte dig men jag kände din kusin Martin,

Jag har bott och arbetat utomlands i flera år och har inte träffat många från min klass i högstadiet. I dag gick jag förbi min sambos grav och det högg till i mitt hjärta när jag såg Martins namn på en gravsten. Jag var tvungen att stanna till och titta på datumet han var född och när han dog. Jag har så fina minnen av Martin av hur snäll och enormt godhjärtad han var alltid ett leende på läpparna och så omänskligt snäll och generös. det gör verkligen ont att veta att en människa som var så sympatisk inte är i livet längre och jag vill bara säga att jag beklagar verkligen sorgen. Mvh Veroniqa

2011-09-10 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0