Carro är dålig

Carro är dålig hon vägrar plugga. Om inte hon börjar plugga så kommer jag skriva en massa taskiga saker om henne här. Tänk dig Carro får IG på ett prov, helt otroligt. Hon kunde inte svaret på en enda fråga.

Nu låtsas hon plugga för att jag inte ska skicka det här inlägget. Sen ska jag säga till hennes föräldrar vad det bästa resultatet på vårat matteprov var, då får hon en rolig framtid där hemma i några dagar. Så nu får hon nog sätta fart med pluggandet istället för att titta vad jag skriver.

Jag kan iaf alla frågor på det där pappret. Snart blir det att lära sig frågorna i buntent också.

Kommentarer
Postat av: Michael

Gud va taskigt att säga till Carros föräldrar

2008-11-11 @ 20:58:45
Postat av: Sofia

Tror du att jag tänker göra det eller. Hon satt bara bredvid mig när jag skrev, så jag ville att hon skulle plugga. För jag lärde mig inget av att bara vänta på att hon hade läst allt.

2008-11-11 @ 21:35:06
URL: http://yomaplut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0