En lika tråkig rubrik som alla andra, som mögligen blev lite roligare nu.

Idag var det en ganska vanlig torsdag. Förutom att jag tillbringade morgonen på bilden, det var kul. Jag satt och lindade papper runt min blivande gipsfigur igen. Lunchen var riktigt god, pannkakor som jag för övrigt får snart igen.
 Sen spelade jag med Guy, det gick väl sådär. Jag måste ta och öva, påminn mig om det.
På idrotten fick vi göra lite vad vi ville, så de blev ganska mycket olika saker. Jag började med att spela topsball, fast det var inge kul. Sen blev det innebandy, men jag orkade inte ansträng mig nånting. Så det var bara jobbigt. Resten av lektionen blev lite slapp, rockring bla.

På tekniken höll vi på med motorer. Jaja sa att vi skulle skriva dit det vi kunde. Sen direkt efter det frågade jag vad man skulle göra när man var klar, jag kunde nämligen ingenting. Fast jag lyckades lista ut en grej iaf.
 På svenskan kollade vi på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Den var ganska lik boken, jag lade märke till några grejer. Bla att en text i boken, kunde förknippas med mordet.

Nu måste jag iaf plocka undan på matbordet. Jag har nämligen börjat med julkort idag.

Kommentarer
Postat av: Michael

Hur mycket julkort tänkte du skicka om du börjar redan nu :P

2008-11-27 @ 17:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0