Fira brorsan

Jag vaknade klockan nio av att det fixades och donades i köket. Det är nämligen så att Magnus fyllde 21 år i onsdags så vi firade honom idag.
  Dagen flöt på ganska bra jag var och handlade lite med pappa, sen fick jag laga lite mat. 
Jag har lite jullåtar på mobilen nu förresten, reggae låtar för de är riktigt bra. Klockan tre kom gästerna, mor och farföräldrarna och farbro, faster och kusin. Sen åkte de igen några timmar senare efter en trevlig stund hos oss.
 Vi åkte då in till Östhammar för att lyssna på Al fine när de invigde musikmaraton. Eller Magnus och Björn lyssnade inte, de spelade. Jag kom dit lite tidigare en mamma och pappa så jag hamnade bredvid Ann-Katrin. Hennes man Jakob Spangeberg höll ett invigningstal och sjöng två låtar. Nu efteråt har jag bakat saffransmuffins till imorgon. Måste bara komma på priset för 10 stycken.

Nu tar jag och byter till jultema på bloggen. Eftersom jag inte sitter vid datorn på söndagar.

Kommentarer
Postat av: Pipen

Grattis till din bror :) Vilken fin blogg du har föresten, mysigt jultema, har du gjort allt själv? Och förstår verkligen inte vad det var med den där tjejen på idol... inte ens om jag fick reda på att jultomten fanns på riktigt och träffade honom skulle jag bli så hysterisk ;P

2008-11-29 @ 23:19:28
URL: http://pipig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0