Fredag och det betyder HELG!!!!:)

Japp som rubriken lyder är det fredag och dags för en efterlängtad vila. Dagen gick ganska fort. Danne var sjuk så vi fick redigera filmen utan honom, nu är vi färdiga. Jaa, förut är det han som har klickat allting när vi redigerat.

Sen åkte jag hem för att ha en tv-spelsdag. Jag började med att spela lite Mariokart wii., fick guld på kupperna jag körde och en stjärna på varje. Pappa var hemma från jobbet, beredskapsledig. Så han ville baka äppelkake, men eftersom jag inte är så förtjust i det fick jag hjälpa till med en kladdkaka. Då kom jag av mig med spelandet och satte mig vad datorn istället.
Sen blev det Super Mario Bros 3, jag hade 9 liv ett tag men då försvann ganska fort när jag kom till min hatbana på den världen. Kladdkakan var inte så kladdig, tyvärr.
Jag spelade lite Mariokart 64, det blev Time trial på Koopa Troopa Beach sen åkte jag med och handlade. Det var inte så kul, men jag lyckades få de att köpa pizza på Stop 74 iaf. Den smakade gott =D

Vad ska jag göra nu då? Pappa ska kolla på tv och Björn har TVn som jag hade i min säng förut i Gimo. Nån som vill ge mig en tv? Eller bara göra ett besök hos mig kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0