Inte lång tid kvar

Helgen gick fort. I lördags var jag till Stockholm med Lollo, Carro och Micke till gymnasiemässan. Det fanns en skola som verkade bra TG tror jag att det var. Men jag ska inte gå där. Det blir Bruks i ett år innan det bär av till Forsmarksskola.
 På tåget gick det inte ett dugg bra för mig när vi spelade kort. Inte för Carro heller. Vi spelade plump och hjärter. Jag gillar att åka tåg, det är mycket trevligare än buss.

Igår slöade jag fram tills träningen började. Första gången jag tränade sen veckan före lovet. Det blir lätt så, antingen så är man borta eller så hinner man inte. 

Det gick inge bra för mig på hjärter idag heller. Jag hade tänkt att ta månen, men jag klantade mig. Jag hade vunnit annars, det lovar jag. Den omgången alltså. Skolan gick lite halvtrögt som vanligt på måndagar.

På fysiken kollade vi på periodschemat för terminen. Då såg vi hur kort tid det är kvar till jullovet. En lång rad med veckor som vi hade passerat och bara några få veckor kvar :)


Kommentarer
Postat av: Ulrica

JUUUUUUUUUUUUL!

2008-11-17 @ 19:04:45
URL: http://violethill.webblogg.se/
Postat av: Michael

Hahaha du borde spela mer hjärter på datorn så du har en chans att ta revans

2008-11-18 @ 16:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0