Min konstiga dag

I skolan var det inge kul idag, inget gick för mig :( Kunde nästan ingen uppgift på matten och symaskinen bara hakade upp sig. Sen var jag hos farmor och farfar för att plugga, det gick bra iaf.

Åkte sen hem och pluggade lite och sen lärde jag mig det =D 
Fast då begav jag mig på matten och det gick inte ett dugg bra med rep 1A. Sen fick det bli 1B som gick mycket bättre.

Om 50 minuter har jag träning, men jag kan inte bestämma mig för om jag ska gå på den eller inte. Fyspass i 1h 15min, behöver plugga tror jag. Även fast jag tycker att jag kan det. Sen är jag lite förkyld också.
Imorrn är det innebandy på idrotten, det är ganska kul faktiskt.

Kommentarer
Postat av: sofia

svar: men länka min sida i alla fall :D

2008-11-05 @ 21:10:04
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0