När de minskat börjar det öka

Skolan idag gick ganska fort. Började med att spela med Guy eftersom jag inte kunde på min vanliga tid. Det gick väl så där, ny låt och några veckors vila. Men jag ska öva på den sen. Direkt efter det stack jag till Luciaövningen med Martin. Jag fcik sjunga altstämman, vilket jag inte gillar. Okej, på en låt gillar jag den.
40 minuter senare blev det dags att gå till klassrummet. Gjorde inget vettigt alls den lektionen. Mina kompisar tyckte iaf att jag passade i min nya frisyr. 
Utvecklingssamtalet gick på 20 minuter, inga problem :) Måste nog göra någon extra uppgift för att få behålla mitt betyg i engelska. Jag har prov i det också imorgon. Har skrivitg en uppsats om Barack Obama.
På idrotten hade vi gymintroduktion, det var kul att gymma. Det blev mest löpband.

På kemin fick vi tillbaka biologiprovet. Jag hade 37/43, Sofia är väldigt stolt. Hon hade 0,5 poäng mer än mig. Dessutom fick jag fel för nånting som det stod i boken. Men han tyckte att det var fel. På svenskan gjorde jag inget vettigt, skrev en dikt på ett papper. Jo förresten jag skrev lite om boken som vi läser. Men jag hade läst ut den så jag gjorde det för att ha något att göra.

Nu ska jag fortsätta mig provet, Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

äh din jävla skit korv. kemin ska jag fan vinna över HAHAHAHA!!

2008-11-13 @ 18:40:20
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0