Omdömmen

Nu har jag fått mina omdömmen. Jag gillar inte det som Gunnel har skrivit. 
Hon säger: Hon behöver visa att hon kan producera något på egen hand för att nå högre betyg än godkänt.
Förra terminen hade jag VG hade skrivit MVG på alla prov förutom ett som det var VG+ på. Dessutom hade jag skrivit den bästa uppsatsen som hon sett på ett prov. Vi har inte ens haft nån uppgift nu där man behövde egenproducera något.

Jag har varit lite lat på lektionerna, kanske lite att det är svårt att koncentrera sig när alla andra pratar. Men nu ska jag bättra mig. Kanske plugga lite till biologiprovet nu. Dessutom påstår Jaja att hon inte har fått mina papper som jag jobbade med hemma till och med. Får väl ta och skriva ut de igen.

Kommentarer
Postat av: Michael

Tur att de blir Rose-Marie som kommer sätta Franska betyg på dig:)

2008-11-04 @ 21:20:25
Postat av: Idah

Jaja skrev på mitt omdömme att jag inte hade lämnat in läxor :o

Jag har liksom lämnat in allihop :S

2008-11-04 @ 22:01:55
URL: http://yellowmee.blogg.se/
Postat av: Carro

HAr ni fatt era omdomen?? :O

2008-11-06 @ 13:43:05
URL: http://pilzattacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0