Uppsala och spelkväll

Igår åkte jag till Uppsala med mamma och pappa. Det blev inte så mycket handlat inne i stan som det var tänkt. Slut och sånt där. Men det blev några stämplar till julkorten och en svart cardigan från Gina Tricot.
 Sen åkte vi till Ikea och där köpte jag 1,2 meter tyg för 22 kronor :D Och mamma och pappa köpte bla en julklapp till mig. Fast det skulle jag visst glömma bort.
 Sen snöade det en massa på vägen hem, vi åkte förbi Vattholma för att lämna biramar. Vi stannade till hos Björn, fikade och spikade upp några tavlor. Jag missade bussen till Carro. Sen märkte vi att nästa buss var sen så jag fick skjuts till Öregrund istället.
 Där var Micke och vi spelade Finans tills vi tröttnade på det. Det skulle vara så krångligt att spela klart. Det fick bli Bondespelet istället som vi hann spela 1,5 år på innan pappa kom och hämtade oss. Ska lägga in en bild sen som jag tog utanför Björns lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0