Vilken jobbig dag

Nu är jag riktigt trött etfer övertid i skolan. Måste nog ta och räkna ut vad dagens arbetstid var. Den första lektionenn som var idrott gick bra. Däremot var mina händer ganska röda efter att ha hängt i ringarna. Jag förlorade en massa på sån där konstig grej med hjulrace. Sen hade vi matte, ganska jobbigt. Jag var på de svåra uppgifterna och var trött. Dessutom räknade jag ut uppgifterna lite fel. 

Solektionen var inte den bästa. Jag och Linda satt och jobbade medans Carro och Sofia flamsade. Vi har inte kommit så långt, men en bit iallafall. 

Det är lite varmare nu, så man märker att snön börjar smälta lite, tyvärr. Imorgon är en bra dag, förutom att jag måste jobba en massa franska. Sen ska jag nog ta hem So-boken också för att plugga till hinduismprovet. På kvällen blir det kör, jag skippar nog friidrotten. För jag ska baka tårta. Det ska bakas tre tårtor under en vecka hade jag tänkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0