Ditt livs soundtrack

Öppna dit musikprogram och tryck på slumpa låtar knappen. Skriv sedan in vad det blir.

Vinjett(intro)
 Låt: Zwampen
Band: Electric Banana Band
Kommentar: Haha, det var jag som sjöng på den xD

Väckningslåt, låten som spelas när du vaknar 
Låt: Olyckans sång
Band: Electric Banana band
Kommentar: Vilken dålig låt

Barndom 
Låt: Love in Stereo
Band: Ola 
Kommentar: jaha

Första skoldagen 
Låt: Byråprata 
Band:  Electric Banana band
Kommentar: Ja det handlar om lekis i början. Men varför blir det bara electric banana band?

Första vännen 
Låt: Du behöver aldrig mer vara rädd
Band: Lasse Lindh
Kommentar: Det passade väl bra?

Slagsmålslåt 
Låt: Gumshoe Stage 1
Band: Tv-spel låt, ingen aning
Kommentar: 

Bra stunder 
Låt: Piep-ljud
Band: 
Kommentar:  Usch vilket jobbigt ljud, det borde komma på nästa istället

Dåliga stunder 
Låt: One Summer
Band: Darryl Braithwait
Kommentar: Värst vad många okända låtar jag har

Första kärleken 
Låt: Blaster Master
Band:  
Kommentar: Tv-spel igen

Billåt, låten som spelas när du åker bil 
Låt: Track & Field
Band: 
Kommentar: Jag har alldeles för mycket tv-spelslåtar, jag lyssnar inte ens på de.

Första familjemedlemens död 
Låt: Sunshine in the rain
Band: BWO
Kommentar: Från början var det nån electric banana... men nu har jag bestämt mig för att hoppa över de som är det eller tv-spelslåt

 Skolslut 
Låt: Hur svårt kan det va?
Band: Linda Bentzing
Kommentar: Ganska passande kanske

Första jobbet 
Låt: Känn en doft av kärleken
 Band: Från Lejonkungen, Elton John?
 Kommentar: Man kan undra vem det är....  

Första konserten 
Låt: Jiingjingjingjingijamborii
Band: The Jiingiz
Kommentar: Det var åtminstone artister där...

Din stora kärlek 
Låt: Jag saknar dig ibland
Band: Ainbusk
Kommentar: Mmm

Bröllop 
Låt: Moviestar
Band: Harpo
Kommentar: Ska jag gifta mig med en filmstjärna?

Födseln av din första unge 
Låt: Bubbling Steep
Band: Keety Roots
Kommentar: En rasta-unge?

Gammal 
Låt: Livet är en fest
Band: Nationalteatern
Kommentar: Lite sent kanske?

Begravning 
Låt: Jag önskar det alltid vore sommar
Band: Lotta Engberg
Kommentar: ...

Död vid gammal ålder 
Låt: Var skall vi sova inatt?
Band: Perikles
Kommentar:Då är min fråga, borde itne jag rensa min låtlista?

Självmord 
Låt: Walking on sunshine
Band: Katarina & The Waves
Kommentar: Lite glad kanske..

Eftertexter 
Låt: (Kom så ska vi)Leva livet
Band: Gyllene Tider
Kommentar: Snarare intro...

Kommentarer
Postat av: Tove

jo sofia, du borde rensa din låtlista o adda lite bättre musik till den :D

2008-10-24 @ 16:52:35
URL: http://tovemariawendelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0