Nu är jag färdig

Nu har de precis blivit färdiga :D jag är ganska nöjd, men tyvärr råkade jag mosa rosen.

En tårta bakad till mormor, fyllning björnbärs och hallonmousse på ena lagret och marsankräm på det andra.Ganska nöjd med dekorationen, första gången jag gjorde marsipantårta.

Spelkvällen igår var kul, jag och Carro vann stort på pictionary, men det gick jätte dåligt för mig på settlers. För Micke som var den enda som kunde reglerna glömde säga att numrerna var väldigt viktiga. Dessutom fick Carro välja plats före mig och jag råkade säga vilken som var den bästa så då tog hon den och VANN!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

va goda dom ser ut:)

2008-10-11 @ 13:28:55
URL: http://violethill.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan väll inte hjälpa att du inte kunde vara tyst, och siffrorna var inte så jätte viktiga.

2008-10-11 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0