So-prov

Jag har So-prov idag, det känns som om jag inte kan det nu. Men så gör det alltid, men jag kunde det bra igår, så det ska nog gå bra. Dessutom vaknade jag jätte tidigt, men det tar jag också som positivt. För då hinner jag vakna upp ordentligt till provet.
Men det som inte är så värst positivt är att min förkylning är värre nu och jag har ont i halsen. Jag har haft en påse halstabletter hemma ända sen maj. Fast sen tog min brorsa den i somras :@

Ekonomi är samhälletshushållning. Där ingår allt som man köper, lönerna och det som prdouceras, för att det köper man också. 

Bruttolön-Direktskatt -->nettolön + transfereringar --> disponibelinkomst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0