11 september

Idag är det 7 år sen terrorattcken mot world trade center :O Och x antal år sen Anna Lind dog. Kom på det nyss.
 
Men idag har iaf dagen gått ganska snabbt. Första lektionen var Ep där hade jag valt musik så då var jag på musiken och sjöng en massa. Sen gick jag med böcker till Carros brorsa till Carro som är hemma fortfarande :(
 När jag kom tillbaka räknade jag lite matte. Sen var det lunch soppa som var ganska god. En timme senare hade vi idrott och det var fortfarande friidrott. Tyvärr sista gången. Men resultaten blev bra längd 4.20 övertramp, men de mätte ändå därifrån man trampade av, kula 4.90 jaa jag är inte speciellt bra på kula. Precis innan vi slutade så sprang jag också 100 meter mot Sofia. Man fick vänta ett tag innan nån ville springa tyvärr. Men tiden blev 15.73 tror jag nytt rekord för mig =D
  Sen var det bara två lektioner kvar Fysik och Svenska. På fysiken hade vi läxförhör och på svenskan jobbade vi efter schemat.
 Sen när jag kom hem spelade jag Super Mario bros 3 kom en bit men sen så blev det Game Over och jag var tvungen att börja om därifrån jag började idag. En riktigt jobbig bana var det. Blev man skadad en gång skulle man inte klara banan. Under tiden gjorde jag lite på matteläxan. Sen lånade jag Björns kamera och gick ut för att fotta lite.


Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: men de måste ju vara ngt fel? alla andra verkar se den :S

2008-09-11 @ 21:23:35
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0