12 September

Nu är bloggen ändrad på ganska mycket =)

Första lektionen i skolan var inte som den brukar vara. Det var franska, de första 20 minutrarna väntade vi på Gunnel som var SEN, sen när hon väl kom så pratade vi i 20 minuter om körkort och sånt. Hon var sen eftersom det hade varit en bil/buss olycka på 288. Sen jobbade vi i 20 minuter innan vi slutade. 
   Då blev det matte, jätte lätt sannoliksläran. På engelskan så hade vi Fred. Jag hade inte min skrivbok för den hade Claes så då fick jag och Sofia gå med Fred till Claes plats och rota bland hans papper. Vi gjorde nästan ingenting på den lektionen. Fred gav oss en läxa för att hämnas på Claes för att Fred var egentligen ledig. Så då ska Claes få rätt läxan när vi har haft förhöret. 
    Lunchen var inte särskilt god, blodpudding. De hade dessutom legat och blött ner varandra. Sen gick jag Becci, och Sofia för att prata med en 7:a som var ensam. Han hette Yasin eller något sånt.
Efter det började sista lektionen Bild, jag satt och ritade på min matt hela lektionen, det blev en Super Mario Bros bana =D
Klockan 13.40 slutade bilden och jag.
 
När jag kom hem började jag designa bloggen

Kommentarer
Postat av: Ulrica

vi hade fred på spanskan x)

2008-09-12 @ 21:46:41
Postat av: Sofia

jag tycker de här va fint :O men hur gör man för att ändra bloggen?inte för att jag ska göra de på ett tag men hur gör man xD

2008-09-13 @ 00:22:57
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0