2 lediga dagar

Studiedag för lärarna idag och igår så jag var ledig från skolan =D
Självklart så vaknar man tidigt bara för att man får sova länge. Sen blev det bara en massa tid framför datorn hela morgonen.
Klockan två åkte jag till Carro, vi tog en cykeltur. Vattnet var jätte kallt nu. Sen gjorde vi våfflor, men Carro ville inte vänta så länge så de blev inge frasiga, tyvärr.
Carro lockade mitt hår och sminkade mig också på kvällen och så jämförde vi klasskorten från 6-9. Vad mycket vissa har förändrats :O
Vi åkte hem till mig sen för att hämta grejer så att jag kunde sova över. Sen blev det mat och film.
På andra sidan häcken var ganska bra.
Efter frukosten åkte jag hem med 12.55 bussen. Nu ska jag nog baka lite cupcakes om jag hittar något recept på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0