8 september

Klockan 7.30 ringde klockan för att jag skulle gå upp, jobbigt. En halvtimme senare satt jag på cykeln på väg till skolan.
 Första lektionen var klassföreståndartid, men det var ingen som ville säga något så vi fick läsa. Det var bra eftersom att jag har glömt att läsa i boken som ska vara utläst den 18 september.
 Sen blev det Svenska occh jag var jätte trött, dessutom var uppgifterna tråkiga. Jag fick läsa i boken istället efter ett tag. När Svenskan var slut efter en timme så var det dags för NO. Första Fysik-lektionen för terminen. Jaja gick igenom vad vi skulle göra, vi skulle hålla på med en massa atomer och sen var det dags för lunch. Det var fisk fast det fanns rester från i torsdags som tur var. Sofia ville inte ha mer så då fick hon inspiration från i lördags och började gegga runt med sin mat.
Medans vi väntade på NOn så kom Carro på att hennes linne satt för långt ner så då var hon tvungen att fösöka få upp det igen. Fast det gick inte så bra eftersom hon inte ville stoppa handen innanför tröjan och dra upp linnet.
Efter NOn så hade vi franska och sen hade vi rast i en timme. Då gick jag och Carro för att leta reda på Jaja, men det gick inte så bra. Men efter en kvart så hittade vi henne och Carro fick matteläxboken som hon ville ha. Då satte vi oss i Länken, jag läste och Carro räknade matte. Nu har jag läste mer än hälften av boken ( Det fattas en tärning). Boken är inte så bra då den inte har någon riktig handling. Sen hade vi So, jag satte mig ute i Länken med Carro och Sofia. Det var ett arbetsblad om Ekonomi som vi gjorde.
När jag skulle hem klockan 15.20 så små duggade det lite. När jag kom hem var brorsan hemma och kollade på TV. Jag som hade tänkt att spela Super Mario Bros 2 som jag köpte i söndags. Men då tog jag och ringde Lindquists konditori för att söka prao-plats. Men de ville inte ha någon prao. Efter ca. en timme så tog jag TVn och spelade lite, men det blev tyvärr GAME OVER ganska fort. Men jag kom längre än vad jag har gjort förr iaf.
Sen blev det mat italiensk pasta med prochyttjo och pesto, fast peston var inge god. Björn hade sett att vi hade dammsugare i förrådet med dåligt datum så då åt vi de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0