Kaka, klasskort

Igår bakade jag en kaka som visade sig vara riktigt god. Den bestod av en botten av deg, ungefär som pajdeg fast mer onyttig, smält blockchoklad och maräng. Solbackarutor heter det tror jag. Bara att säga till så får du receptet.

Idag hade vi slöjd det var kul! Men då fick jag reda på att vårat klasskort var dåligt. Så jag och Carro gick och kollade på det senare. De tog det sista kortet av alla 25 där ingen  var beredd. En står och gapar, en del tittar bort och några ser sura ut. Får antagligen bilden i postlådan imorgon, hoppas att bilderna på mig blev bra.

Kommentarer
Postat av: Micke

De slår ju inte mig på vårat kort, jag är den ända i klassen som blundar, ser helt frånvarande ut:(

2008-09-18 @ 22:14:10
Postat av: Sofia

svar: men vadå hur håller man dåra?

2008-09-19 @ 20:58:17
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0