Lördag morgon

Bara för att man får sova länge så gör man inte det :( Jag vaknade klockan 8.00 idag. Eftersom jag fortfarande hade mycket kvar i boken läste jag 40 sidor i den. 
Sen satte jag på datorn och började kolla på julkalendrar. Jag började med de 5 första avsnitten av världens bästa julkalender Mysteriet på Greveholm, sen kollade jag på När karusellerna sover de två första avsnitten. Men jag kom på att jag ville kolla på de lite närmare jul i stället så jag kollade på ett Ducktales avsnitt.

Lite senare gick jag över för att hälsa på "grannen" som hade kommit hem efter några månader i Spanien. 
 Björn hjälpte mig igår med att göra en banner för den som jag gjorde var inte så snygg.
Senare idag ska jag plocka en massa svamp, eller så blir det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0