MAX hamburgare

I mars var jag på skidläger i Trysil. På vägen hem skulle vi äta hamburgare i Bollnäs och valet stod mellan Max och Donken.
 Jag och några andra ville hellre äta på max men vi visste att i bussen sitter många som är galna i donken. Då kom vi på fördelar med max. Så nu ska jag skriva upp det som jag tycker är bättre med max än donken. 

1. Om man vill ha en liten hamburgare får man samma sak som på de stora. Alltså slipper man gurkan och får dressing och sallad.
2. Pommesen är krispigare.
3. Gratis kaffe på maten, ja fast jag brukar inte dricka kaffe men ändå
4. Gratis toalettbesök
5. God hamburgae med svenskt kött. Jag håller inte koll på hur det är på andra hamburgerkedjor
6. Man får fylla på läsken själv =D

Finns säkert mycket mer, men kommer inte på det nu. Fast annars är det ju bra på IKEA det där med läsken för där är det gratis refill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0