Onsdag

Vaknar klockan halv åtta igen,
vill fortfarande sova mer.
Frukosten går i,
med tidningen bredvid.
Uta är det kallt,
men mössa och vantar gör det varmt.
Första lektion,
so med Stig.
Vad han pratade om, 
är inget jag minns.
Andra lektion no med Jaja,
atomer det är frågor vid svarat.
När lektionen är slut,
alla vill ha lunch.
Men det går ej,
då börjar engelskan.
Sätter mig ute i länken med Carro
och Sofia.
Pratar en massa,
blir inte mycket skriva.
Sen kommer den efterlängtade lunchen,
men köttet var konstigt.
En av bitarna,
vad är det här?
Matte med Jaja,
blandade uppgifter.
Men vad är det här?
Fem fel på läxan.
So igen,
leta nummer.
Nu minns jag igen,
vad han snackade om.
Befolkning i världen
och deras utveckling. 
Just nu bor vi 6,1 miljoner,
på detta klot.
Idrotten bjöd på orientering,
många hade inga kläder :(
Orienterade själv.
Skulle ta en kontroll,
hittade den.
Men när jag kom tillbaks,
nej det var fel.
Cyklade hem,
läste ut boken.
Nu sitter jag här,
ska scrappa snart =D



Kommentarer
Postat av: Sofia

s: spar och handlade..

2008-09-16 @ 18:35:26
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0