Scrapbooking igen mm

Ja nu har jag kommit in i det där med scrapbooking igen. Har man väl börjat blir man fast där :P
Men tyvärr är min kreativitet inte så bra så jag kommer inte på vad jag ska göra. 
 Imorgon är det slöjd också och jag måste komma på hur jag ska fortsätta med dekorationen på min neccesär, några tips?
För SOn började idag skrev jag på tavlan:
So:n slutar klockan 13.40 idag,
tyvärr men det är sant.
Då gick Stig och skämtade till det lite.
SoFIA slutar klockan 14.00 idag,
tyvärr men det är sant xD 
Men vi slutade klockan 13.50. 
Jag bestämde mig för att göra med bilder från något speciellt tillfälle. Det bvar mina julbilder som kom upp när jag öppnade fotogalleriet. Så då fick det bli med jultema fast det är höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0