Skola 9 September

Nu är jag hemma igen från skolan, det var en ganska trög dag. Den blev inte roligare av att inte Carro var där :(
 Första lektionen hade vi So vi fick hålla på med arbetsbladet igen och så pratade han lite också. Sen hade vi NO och då fickvi kolla i några konstiga grejer för att se färger. Sen fick vi kolla på diabilder för att lista ut vilket ämne det var. Men efter NOn var det engelska, då fick man hålla på med arbestbladen bland annat om USAs historia. Vi kommer hålla på med USA i år tyvärr ganska drygt. Maten var ganska god kyckling med ris. Sen blev det matte den minst sega lektionen idag, jag höll på med temat i det kapitlet Rymden och skulle räkna ut en massa avstånd och sånt.
Sen blev det So igen, vi skulle svara på frågor igen. Jag frågade Stig om han hade tips på någon prao plats och då sa han:
Förut hade jag en elev som ville praoa med djur så då sa jag att hon kunde praoa på ett slakteri, men då blev hon inte så glad.   Men då sa jag:
 Om man vill praoa på ett psykhem så kan man ju praoa hos dig xD ja jag hade ganska tråkigt då så man måste ju få kul på något sätt. Tio minuter efter att Son hade slutat så började idrotten. Vi körde styrka vilket var ganska jobbigt på vissa stationer men sen slutade vi iaf.

När jag kom hem ringde jag för att söka praoplats, men han som man skulle fråga var inte där. Så nu får jag ringa imorgon istället. Det verkade iaf som att de brukar ha prao där :)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

vart ska du praoa?

2008-09-10 @ 20:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0