6 september

Hej Hej!
Åkte till Uppsala idag med Sofia.
Hade tänkt att gå upp klockan nio men jag vaknade tyvärr klockan sju. Sen tog jag bussen till Uppsala 9.40. När den kom in till Östhammar blev den alldelles proppfull, men sen kom Sofia på bussen också vid Börstil :)
Bussresan var som vanligt tråkig, men väl framme i Uppsala så gick vi såklart till Uppsala Konsert och Kongress för att där har Ola Salo varit.
 Sen gick vi till Vaksalatorg, bara tråkiga grejer där. Inne i city hittade jag till en början ingenting. Vi kollade på mobiler på Phone House, min är ganska utsliten så jag kanske ska köpa en ny. Och så köpte vi lite godis också fast jag köpte bara mina favoriter Kameleonter.
Sen gick vi till H&M och där köpte jag en sjal. Vi gick också till Lindex, Kappahl och Jc men hittade inget snyggt. När vi kom till New Yorker träffade vi Carro och Lollo och så hittade jag en tröja som jag köpte.
 Vi var hungriga så vi gick till Pinoccio och åt, fast på väg dit gick vi in på en Second Hand butik, men hittade ingenting där. Fast jag var inte ute efter att köpa någonting heller :P På Pinoccio tog jag en Hawaii, när vi hade ätit färdigt började Carro röra om en massa i Lollos halvuppätna pizza. Det såg inte så gott ut efter det. Sen gick vi i lite affärer bland annat, tradition innan vi tog bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0