En liten tystnad

Nu har det varit en tystnad från mig ett tag, fast det brukar det vara. Jag hade det jätte kul på "Fångarna på fortet" i fredags, men mitt lag vann tyvärr inte. Dagen efter blev jag väckt kvart i nio, det var inte det roligaste. Då var det bara att skynda sig med, duschande mm för att sedan sätta sig i bilen på väg till Stockholm  :) Det blev en trevlig dag, jag träffade bla mitt kusinbarn för första gången. En  tvåmånaders liten tjej, bebisar är bara för söta. Bebiskläderna är också riktigt söta, det är alldeles för svårt att välja vad man ska köpa till dem.

Nu ska jag fortsätta plugga till Andra världskriget provet på Tisdag. Jag får be om ursäkt för ett väldigt tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0