På det fjärde gäller det, på det femte...

Så lät det inte för mig idag, eller egentligen använder jag  nästan aldrig den ramsan. Den här gången var det rakt ut i det kalla vattnet som gällde. Efter några sekunder i vattnet kände jag hur kallt det var om fötterna, så det var bara att springa fortare. Till slut tog jag doppet och sprang tillbaka... Väl uppe på land var det bara skönt att ha badat.
 Sen åkte jag vidare och fotograferade lite med brorsan.

              
Jag bjussar på den hemska minen. Tyvärr blev bilderna inte så bra, kanske kan jag rädda dem med lite redigering.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

oj oj har du badat redan!Det var modigt gjort,själv skulle jag ha frysit ihjäl;)

2009-05-01 @ 10:26:18
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0