Påsklov

Lovet är här och vi är lediga i en dryg vecka. Vad ska man hitta på? 
 Jag är sugen på att titta på film, det är bara de tatt våran vhs är trasig och det är det som jag vill se på. Vi får se hur det går med det.
Cupcakesen som jag började på i torsdags blev ännu mer misslyckade när vi skulle göra de till cupcakes. Fluffet blev inte direkt fluffigt för att vi missade en grej i receptet. Istället gjorde jag och Carro nya. Tyvärr hann jag inte knäppa bild innan de åkte in i frysen. 

http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=828
Jag gjorde endast fluffet, det räcker nog med halvsats. Gör det i hushållsassistens som det står, inte elvisp.

http://recept.nu/1.122026/leila_lindholm/efterratter_godis/mjol/muffins_och_cupcakes_grundrecept
Riktigt goda muffins, du kan lika gärna göra dem utan frosting.

Som vanligt gillar jag inte blogg.se när det gäller webläsare. Jag använder aldrig Internet Explorer och det är det enda som fungerar om man vill kunna använda deras länkfunktion. Eftersom jag är dålig på koder orkar jag inte anstränga mig för att göra de till länkar med hjälp av koder.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

det är så typiskt att man bara vill se vhs när videon är trasig!:( våran har vart på lagning i snart 2 månader så när den väl kommer tillbaka blir det till att titta på alla gamla roliga vhs-filmer:)

2009-04-04 @ 18:13:42
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0