Stolthet

Idag kan jag nästan känna lite stolthet över mig själv, jag har nämligen sprungit 4 km. Tiden blev 25 minuter, hyfsat bra 4 minuter bättre än i söndag och 4 minuter sämre än rekordet. Sen kan man ta och räkna in att jag inte har tränat så mycket den här säsongen, fy skäms!
    Nu har jag precis bakat muffins också som ska bli till cupcakes. Tyvärr råkade jag bränna dem, jag satte ugnen på knappt 250 grader istället för knappt 225. Hoppas att de smakar gott ändå. Under tiden de gräddades så diskade jag. Jaa, ni hörde rätt JAG diskade.
Recept kommer imorgon.

Jag vet inte om jag nämnde det förr, men i fredags såg jag till så att det blev en crêpes måltid. Huvudrätt köttfärscrêpes och efterrätt blåbärhallon crêpes med inspiration från Halv åtta hos mig där de gjorde efterrättscrêpesen tidigare i veckan. Recept finns på recept.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0