Vårsol

Till en början trodde jag att dagen skulle bli som en helt vanlig lördag, men ack vad jag hade fel. Solen gör väldigt mycket. Jag har tillbringat största delen av dagen ute i solen och det antar jag att ni också har. Dessutom åkte grillen äntligen fram, så jag ställde mig för att grilla hamburgare. Springtur har också hunnits med. Knappt något datorsegande alls =D


Det där är ett riktigt roligt spel. Hoppas att jag inte nämde det förr. 
Det bygger bara på strategi, det finns ingenting som ger något åt slumpen. Igår på min spelkväll spelade vi det, jag och Carro vann de flesta gångerna när vi körde i lag. Spelet heter Pentago XL och finns att köpa på Leklust. Pentago är lättare att få tag på, men det kan man bara vara 2 på och XL 4. XL är mycket roligare. 

Jag håller på med en ny design, hoppas att den kommer upp i början av nästa vecka. Det jobbigaste med designer är att man måste göra en header och det är inte direkt min starka sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0