10 böcker som jag vill läsa

  1. Män som hatar kvinnor
  2. Änglar och demoner
  3. Da vinci-koden
  4. Höstoffer (Finns inte i pocket än, gillar det bäst)
  5. När jag hör din röst 
  6. Stefan Holm - Höjdhoppare
  7. Tyskungen
  8. En helt annan historia
  9. 13 dygn i rymden efter 11 år på jorden
  10. Den hemliga kocken
Vissa av böckerna vill jag läsa för att jag tror att de är bra, andra mer för att många gillar den. Först på tur blir nog Änglar och demoner. De första behövde jag inte anstränga mig för att hitta, men resten fick jag göra det med. Ge gärna tips på böcker!

Kommentarer
Postat av: william

haha har läst de tre översta o dom är jättebra, men tycker du ska läsa DaVinci först, då får man mer inblick över huvudpersonerna, allstå Robert xD

2009-08-25 @ 22:21:44
URL: http://willeer.blogg.se/
Postat av: william

haha ah det gjorde den, men jag sa bara vad jag tyckte :) men egentligen så tror jag iaf att da vinci koden räknas som bok nr ett, även fast han skrev den sen.. har för mig det, men läs da vinci först:)

2009-08-27 @ 22:14:56
Postat av: Cajo

Jag har läst nr 3, men kan inte rekommendera den - ingen trovärdighet nånstans, bara soppa på en spik. Men det skadar väl inte att ha läst den eftersom så många andra har gjort det.



Däremot kan jag rekommendera nr 9. Det var spännande att höra hur astronaututbildningen gick till, och detaljerna i Fuglesangs förra resa.



Jag tror vi har 1, 2, 3, 6, 7 och 9 hemma i bokhyllan om du behöver låna.



/Cajo.

2009-09-16 @ 08:40:15
URL: http://linda.och.cajo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0