Lapptäcke

Mitt lapptäcke har kommit en liten bit på väg nu. En av de åtta remsorna är färdigsydda.


Usch! Nu är det inte långt kvar på sommarlovet, fast nånting mer kan man hinna. Jag får väl jämföra det med ett höstlov.

Så här såg min lista ut inför sommarlovet. Det är inte så mycket som är uppfyllt, stryker över det.

 Springa 4 km ca 2 gånger/vecka och få en tid jag är nöjd med. Kanske under 21 minuter. ( Har gjort det i några veckor, inte hela sommaren.)
Åka vattenskidor, även när jag inte får lust väl ute på vattnet. Gärna lära mig åka på en skida, stod förra sommarn också. Åka till Gotland, tyvärr blir det troligen en ouppfylld önskan. 
Dra ut på någon ö med kompisar eller något liknande. (Får inte köra våran båt ensam)
Spela krocket och andra utomhusaktiviteter. (Fast det har inte blivit så mycket)
Träna friidrott, kanske bygga upp lite styrka som jag hoppade över under vintern. (Fast inte så mycket som jag hade önskat)
Åka till Göteborg och gå på Liseberg. (Kanske ska det senare)
Hälsa på folk!  (Hade kunnat göras mer)
Inte slösa en massa pengar. 
Äta god glass 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0