Elevkandidat

Jag tänker anställa en elevkanditat åt mig imorgon. Hmm vem ska det vara, någon som är en riktigt bra skrivare. Sen ska den få skriva min uppsats medans jag "förbereder" inför nästa lektio. Ni vet som lärarna brukar göra när de har lärarkandidater hos sig. Visst är jag smart?

Fast egentligen, vad är det som är så farligt med ett uppsatsprov? Det är ju som en vanliglektion när man skriver uppsats(förutom att man gör det i 3h) och det brukar inte vara så farligt. Så nej, det är chill för mig. Låt fantasin flöda fritt genom tankar och pennor.

Förresten har jag tränat idag, igen =D Jag börjar bli riktigt duktig, det har blivit en träning/vecka i 3 veckor nu. Träningen är styrka med friidrotten om det var någon som undrade. Det var inte så kul idag för att jag och några till var tvugna att göra mycket mer än de andra. Eller egentligen var det de andra som skulle göra mindre på grund av träning. 

Natti Natti! Ha en bra morgondag och lycka till på nationellaproven om ni har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0