GBs nya glassortiment

Jag såg idag att GBs nya glassortiment har kommit in. Mums! Det fanns många nya sorter som såg lovande ut. Tyvärr så har GB en väldigt ouppdaterad hemsida, så ni får inga bilder. Jag ska försöka skriva efter minnet.

Sandwich 2: Vanlig sandwich med små chokladbitar i vaniljglassen.
Ben&Jerry: Jag ni såg rätt, en glass utan pinne. Lite som sandwichen fast rund, det såg gott ut.
2 nya Magnum för ca. 22 kr. En av de med browniesbitar i och mörkchoklad som överdrag.
Solero: Jag tror att den är ungefär som den gamla Wild Berries.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

dom ny magnumarna är ju asdyra!:(

2009-02-25 @ 15:33:04
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0