Helt ointressant

Hur intressant tycker folk egentligen att det är vad jag har gjort idag. På många bloggar skriver de bara vad de har gjort. Jag försöker ta mig ur den kurvan, därför blir det färre inlägg. 
Det jag menar är att om jag skulle vara en sån där bloggare som jag snackar om skulle jag skriva det här nu:
 Klockan halv åtta ringde min väckarklocka som jag glömde stänga av igår. Fy! Sen duschade jag och åkte in till stan. Nu är jag hemma igen och har bara slappat. Mamma gjorde scones. Ska gå till busen och möte Carro, hejdå. 

Nu kommer en bild istället på våran snögrotta, för att göra ett helt ointressant inlägg lite roligare.



Kommentarer
Postat av: Liene

sv: men oftast blir man bara stort besviken för låtarna borde vara bättre.

2009-02-28 @ 21:43:14
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0