Home Sweet Home

Nu är jag hemma igen, fast den här gången stämmer inte rubriken riktigt. Eller joo, fast jag hade mycket hellre varit kvar i det vintriga fjällandskapet. Jag har haft en riktigt kul vecka. Tyvärr har jag inte knäppt några bilder som jag sa. I skidbacken vaar det för kallt för att ta upp kameran, det snöade också. När jag väl tog upp den en gång hann de åka förbi innan kortet knäpptes. 
Jag har fått en ny backe bland favoriterna, Svartåshanget. Klövsjös brantaste backe med svårighetsgraden dubbel svart. Fast det var kul ändå. Alla backar var isiga och valliga, men den här var inte riktigt lika isig. Sen är det också kul med lite att bita i.

På kvällarna blev det snögrottsbygge, bilder kommer eventuellt senare. Jag passade på att knäppa lite kort innan vi åkte imorse. Vi åkte också stjärtlapp, i backen precis bredvid stuga. Grymt kul! Spelade "Sagospelet", det är ungefär som löjliga familjen fast roligare. Självklart blev det lek också :) Packa pappas kappsäck, maffia, djungeltelegrafen och min och Matildas specialare. Den går kortfattat ut på att tänka på en låt när man hör en låt, för att sedan sjunga den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0