Melodifestivalen

Ikväll är det första deltävlingen i melodifestivalen. Jag ör lite lagom intresserad av det, kan gott och väl missa det. Fast förr, när jag var mindre var det väldigt viktigt.
 Jag tippar i alla fall på att Alcazar och Scotts går vidare till finalen. Till andra chansen går Shirley Clamp och någon mer. 

Den fullständiga listan över deltagare:
Nina Söderquick - Tick tock 
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life 
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus 
Scotts - Jag tror på oss 
Emilia - You`re my world 
Alcazar - Stay the night 
Caroline af Ugglas - Snälla snälla 
Marie Serneholt - Disconnect me

Förresten är det någon mer än jag som tänker André POPS där pops uttalas som popcorn när ni ser honom. Ni kanske minns Kristian Luuks skämt under OS-tiden 2006. Det är i alla fall det som dyker upp i mitt huvud varje gång jag ser André Pops.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

oj,såg inte kommentaren förräns nu.vi hade prov på bara kapitel 3 och det var inte så värst svårt:D

2009-02-07 @ 19:38:47
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0