Sushi

Igår smakade jag Sushi för första gången, det var nog inte riktigt min grej. Fast kul att ha testat, blir nog någon mer gång. Det brukar tydligen inte vara en höjdare första gången. Man kunde tydligen göra sushi med avokado i också om jag förstod rätt. Vore det inte gått med gucamole i sushin, eller det kanske inte blir sushi då? Eller varför inte bönröra?
    Jag läste på blogg.se här om dagen att de har sushi i form av tv-spelsfigurer i Japan, det var lite coolt.

Helgen är i alla fall äntligen här. 5 skoldagar kvar innan sportlovet och ett prov kvar. Provet är ett kemi-prov i Elektrokemi som vi har på torsdag. Jag har digiscrappat lite idag förresten. Är ganska nöjd med resultatet. Kanske för att jag älskar papprena och tillbehören och fotomodellen är riktigt söt också.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

emilia skulle beställa biobiljetter till i taket lyser stjärnorna.så var det,nyfiken i en strut;)

2009-02-06 @ 16:07:26
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0