Vantar

Idag blev mina Lovikkavantar klara, perfekt för den efterlängtade fjällenresan som ska bli den bästa. Det är gråa med gult och rosa brodyr. Tyvärr blev tummen på den ena lite för stor, men allt kan inte vara perfekt. nu är det bara 7 skoldagar kvar till sportlovet =D

 Jag kommer aldrig på vad jag ska skriva om, det är så svårt att komma på det. Sen är det inga som läser min blogg hellre och ni som läser vill jag gärna se några spår av. 
Därför ska ni skriva i kommentaren vad ni tycker är bäst, plus bra motiveringar. 60 minuter mer skola i veckan och inga läxor eller prov. Eller som det är nu.

Jag skriver vad jag tycker i morgon efter era eleganta motiveringar. Det kanske blir en liten debatt om det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0