Adobe Illustrator

Jag laddade ner en trial av Adobe Illustrator för några timmar sedan, tänkte att det kan vara kul att testa. Sen började jag med att trixa lite i det för en timme sedan och satt med det i en timme. Tiden gick superfort utan att jag fattade någonting. Någon vän som kan illustrator? Sakerna vill inte bli som jag vill. Det är massa grejer som ska göra det lättare, men nu när jag är nybörjare blir allting bara krångligt :( Sen vet jag inte vilket filformat jag ska spara bilderna i om jag vill lägga upp de. Det finns nämligen inte jpeg som alternativ. 

Gissa hur mycket tid jag har ägnat åt skolarbete idag? 20 minuter kanske. Inga riktiga lektioner på dagen, endast forsmarksbesök och inga läxor när man kommer hem. Jag har bara pluggat lite inför franskaprovet nästa fredag. Visst är jag duktig. Dessutom har jag bakat en massa mumsiga pizzabullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0