En dag kan faktiskt gå relativt fort

Den här dagen gick ganska fort. Som elevens val har jag valt svenska vilket förhoppningsvis var ett bra val. Idag fick vi skriva olika kapitel till berättelsen "Eva börjar skolan". Jag fick kapitel nummer 7, då skulle hon gå i 2:an och jag fick själv hitta på vad som skulle hända. Det fick bli ett läkarbesök som alla eleverna fruktade.
 Nästa timme renskrev jag min svenska novell. Jag tror nästan att hälften av all dagens lektionstid har blivit svenska för mig idag.  Det är helt ointressant för er att höra mer om min dag så jag slutar skriva om det.

Jag ska göra ny design på min blogg snart. Kanske är de tnågon som vet någon bra sida med bakgrunder? Jag vill nämligen ha något vintrigt i isblått tema.Bakgrunden skulle gärna kunna vara blå med snöflingor.
 Idag måste jag skriva engelskauppsats, den är nästan klar nu :) Räkna matte, för att jag har inte räknat 4.2 och inte heller 4.3 som vi skulle göra på ep-tiden idag. Sen ska det pluggas franskaglosor och engelskaverben ska repeteras fast det tar bara 5 minuter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0