GENI 2000

Nu har jag spelat det spelet igen. Det har inte nämts här, men i tisdags spelade iaf jag och Carro det. Tyvärr vann Carro, fast det blev ju hon glad för.
 Idag spelade jag mot mamma och ni lär gissa vem som vann. Vi använde samma kort som förra gången så när vi hade kommit runt högarna så kände jag igen vissa frågor. Det gjorde ingen skillnad för att jag hade redan svarat rätt på frågorna i de kategorierna.

Visste ni att kvinnorna förbjöds att delta i Vasaloppet för att det var en (kommer inte ihåg namnet) som åkte det på 10 timmar. På 80-talet fick kvinnorna delta igen.
 Al Oerter har vunnit 4 OS i rad i grenen diskus. Samt att den på vänster på ett av korten är Olof Palme.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0