Gott Nytt År!

Gott Nytt År på er allihopa!

Som sagt kom mina kusiner igår. Innan de kom åke jag lite skridskor. Sen när vi hade åkt klart åkte jag till mormor och morfar för att åka skridskor med de =D
 Snart kanske jag inte får ont i fötterna längre av skridskorna, vem vet.

Sen blev det löksoppa som jag är bättre än mamma på att göra, med baguett och avokadoröra. Smaskens!
 Huvudrätten som jag åt var skinkschnitzel panerad med nötter och potatismos. De som gillar rökt lax åt det.
Efter maten spelade vi Cluedo, jag vann inte :( Inger låg ett kast före mig. Sen skar vi frukt till fonduen innan vi spelade pictionary. Fast det hann vi inte spela klart. Innan det var dags för efterrätten.

Klockan tio i tolv gick jag och kusinen ut och en minut i tolv kom de andra. Sen såg man lite fyrverkerier fast inte så mycket. Min klocka gick i alla fall inte lika som grannarnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0