Helgen

I lördags firade vi Björn. Sen kollade jag på Snowroller, som jag kan det mesta utantill på. Den är ändå riktigt bra, kanske en favorit film. Jag hade tänkt skriva in alla filmer som jag ser. Hur ska betygsgsymbolerna se ut? Lite mer avancerade S kanske. Får väl fixa i illustrator.
 I söndags bakade Blå jungfrun, riktigt gott. Det är som en blandning av kladdkaka och muffins. Recept kommer senare. Sen hjälpte jag mamma lite med några bröd av pirogdeg. Vi åt nämligen fläskfilépirog till mat. Jag kom med den finurligen idén att ha i vitlökssmör, riktigt gott blev det. Tyvärr missade jag träningen, maten blev försenad. På kvällen såg jag på Mamma Mia.

Januari
24. Sällskapsresan: Snowroller Betyg: SSSSS
25. Mamma Mia Betyg: SSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0