Ledighetstankar

Vad är det egentligen med mig? När jag har fullt upp finns det massor med saker som jag vill göra men inte kan, eftersom jag har viktigare tråkiga saker att göra. 
 Idag har jag inget viktigt alls som ska göra, men vad händer då? Joo, då lyckas jag inte hitta på någonting alls.
 Ska man ta och göra läxor som är tills på fredag kanske för att sen resten av veckan hoppas att man kommer på något kul att göra?

Det som ska göras den här veckan:

Tisdag: Knutmasso
Onsdag: Läxa till onsdag 20 stycken franskaglosor, förhör fredag
                 Onsdagsuppgift från franskan som ska ta ca 60 min. 
                Eventuellt börja på musikuppvärmningen med Sofia.
                Ungdomsråd
Torsag:  
Fredag: Läxa till fredag engelskaverb samt 10 franskafraser och förhör på de andra 20 också.

Nu tar jag och bokför lite med pappa innan jag gör franskans onsdagsuppgift. Jag såg nu att det fanns mycket att göra på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0