Lite snygga kläder

Jag läste på Sofias blogg simpleheart.blogg.se och såg att hon visade vad hon ville ha. Det tyckte jag verkade kul så nu fick jag lust att göra det jag med. Om du inte gillar att jag gör samma sak får du säga till. Annars får du bara se positivt på det.

Jag vet att det inte är sommar nu fast det är roligare att kolla på sommarkläder än vinterkläder. Speciellt met tanke på att jag inte behöver några tröjor och sånt men toppar har jag knappt några, åtminstone inte snygga.



Det första linnet med rosen på är inte så jätte snyggt. Fast jag skulle vilja kolla närmare på den för, den kan vara snygg. Om ni har hm-katalogen så ser ni den här på framsidan. Kostar 149 kr och är inte alls troligt att jag köper. (Finns i fler färger)

Nummer två tycker jag är snygg och verkar bekväm. Den finns i andra färger också  och kostar 79,50kr.

Jag vet, jag har redan en sån där skjorta fast blå. Det är anledningen till att den där modellen kommer upp igen. Den är snygg, bejkväm och passar mig perfekt. Finns i fler färger och kostar 98 kr.

Alla kläder kommer från H&M.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

H&M har riktigt snygga kläder i katalogen jue:)

2009-01-17 @ 19:54:53
URL: http://violethill.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0