Ny design

Som ni ser så har jag en ny design på min blogg. Headern står Sofia för de här gången. Förresten blir jag irriterad på att jag inte kan göra länkar i bloggen med Google Chroom. Jag har för mig att det inte går med Mozilla Firefox också, så nu loggade jag in med Explorer istället, vilket jag aldrig använder och där funkar det.
Vad tycker ni förresten om designen?

Snart ska jag åka och träna för första gången sen onsdagen innan skolan började. Då kände jag att jag hade kommit igång med träningen igen, men så blev jag sjuk. Sen blev jag upptagen med annat och var fortfarande inte helt pigg. I söndags hade jag tänkt att jag skulle ge mig iväg, men då blev det en skridskotur istället. Nu ska jag ta och träna ordentligt, det blir mycket roligare så. Sen blir det väl Stadsloppet den 9:e maj och troligtvis inte UDM i början av februari, pga brist på stavträning. Antal stavträningar under vintersäsongen: 0 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0