På spåret vs Let's Dance

Jag satt nyss och kollade på "På spåret" och "Let's Dance". Inget av de är något precis höjdarprogram. Fast nu funderar jag på vilket som är roligast.

På spåret är väl kul om man gillar frågesport. Fast om man är som mig hinner man aldrig lista ut svaren innan något lag har kommit på det :( Idag kunde jag lite på svaret av en fråga, fast det var om något som jag älskar. Nämligen polkagrisar och jag har varit i Gränna några gånger, fast inte så många.

Let's Dance är ganska bra mellan danserna. Danserna är väl också okej, fast jag tycker att det är tråkigt med lugna danser. Som de flesta vet så gillar inte jag att kolla på dans. Däremot var mellan snacken ganska kul fast inte toppen.
 Nu har jag kommit fram till vad man ska göra iaf.

Om jag nu ska titta på ettan eller fyran på en fredag så gör jag nog som idag. Delar upp allting, en timme vardera.
 Fast någonting jag inte fattar är hur tv4 kan köra på såna där kändisdanssaker varje fredag, det är tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0